Evidenca delovnega časa

8k+EDČ aplikacija - oblačna aplikacija za vodenje evidence delovnega časa (EDČ)

Kaj je 8k+EDČ Aplikacija?

Podjetje 8000plus d.o.o. je razvilo oblačno aplikacijo za vodenje evidence delovnega časa (EDČ), ki omogoča enostavno in zakonsko skladno upravljanje z zahtevami novega zakona. Aplikacija omogoča enostavno beleženje prisotnosti in odsotnosti preko mobilne aplikacije ali desktop različice. Z uporabo GPS lokacije lahko zabeležite prisotnost tudi glede na lokacijo zaposlenega, kar je še posebej koristno v primerih dela od doma, na terenu ali obiskov pri strankah.

Kaj so funkcionalnosti 8k+EDČ aplikacije?

Več načinov registracije delovnega časa

Omogočite vašim zaposlenim enostavno in prilagodljivo registracijo delovnega časa. Naša rešitev omogoča beleženje prisotnosti preko spletne aplikacije, mobilnega telefona ali terminala, kar omogoča fleksibilnost pri upravljanju delovnega časa kjerkoli in kadarkoli.

Upravljanje Odsotnosti

Olajšajte načrtovanje in beleženje odsotnosti vaših zaposlenih. Naš sistem omogoča enostavno načrtovanje, dodajanje in sledenje odsotnosti, kar prispeva k učinkovitemu upravljanju delovnih procesov in virov.

Časovnice

Sistem omogoča vizualni prikaz delovnega časa in dogodkov v obliki časovnic. Uporabniki lahko enostavno in natančno spremljajo potek vseh aktivnosti, kar omogoča boljši pregled in analizo delovnega procesa.

Izpisi in poročila

Uporabniki lahko enostavno dostopajo do izpisov in poročil za različna obdobja, kar jim omogoča natančno spremljanje in analizo svojega delovnega časa ter odsotnosti. Sistem omogoča preglednost in zagotavlja podrobne informacije za boljše upravljanje časa.

Beleženje posebnih oblik delovnega časa

Sistem natančno beleži in spremlja posebne oblike delovnega časa, vključno z delom na praznike, delo ob vikendih, nočnim delom, delom od doma, službenimi potmi ter različnimi vrstami odsotnosti. Tako sistem zagotavlja popoln pregled in transparentnost nad vsemi oblikami dela.

Trenutna prisotnost

Administratorji lahko na enem mestu enostavno spremljajo trenutno prisotnost vseh uporabnikov, kar omogoča hiter in učinkovit nadzor nad delovno prisotnostjo.

Zahtevki

Vsi novi zapisi delovnega časa in odsotnosti lahko najprej preidejo v odobritev, kjer administratorji enostavno pregledajo in odobrijo ali zavrnejo zahtevke uporabnikov.

Izmene

Izmene so temelj delovnega načrta in definirajo časovne intervale, v katerih se beleži delovni čas. Administratorji lahko določijo dnevni plan, dovoljen čas za malico, plačani čas, efektivni delovni čas in obvezni čas, kar omogoča natančno upravljanje vseh podrobnosti izmene.

Prilagodljiv delovni načrt

Administratorji lahko fleksibilno upravljajo z delavci in izmenami, kar vključuje določanje nadomeščanj, zamenjav, ter možnost začasne dodajanja ali odstranjevanja delavcev iz izmene.

Zaklepanje obdobij

Administratorji lahko zaklenejo obdobja, kar pomeni, da v tem obdobju ni mogoče urejati podatkov.

Obračuni delovnega časa za plače

V aplikaciji lahko ustvarite obračune obdobij, ki so pripravljeni za potrebe plač in omogočajo natančno obdelavo delovnega časa za izračun plač.

Opozorila

Sistem vključuje različna opozorila, kot so prekoračitev ali neizkoristev časa malice, prisotnost nadur, dopusta, dela od doma in drugo. Administratorji lahko omogočijo opozorila za hitro ukrepanje ob morebitnih neskladnostih, kar zagotavlja učinkovito upravljanje in nadzor.

Statistika

Sistem beleži mesečne statistike, ki uporabnikom omogočajo vpogled v obdelani čas in povprečno prisotnost na dan, kar omogoča enostavno spremljanje in analizo delovnega časa.

Revizijska sled

V sistemu se vsak novi zapis ali sprememba natančno zabeleži v dnevnik oziroma log. Ta revizijska sled omogoča sledljivost in preglednost vseh sprememb, kar zagotavlja varnost in integriteto podatkov.

Dovoljene lokacije

Administratorji lahko določijo dovoljene lokacije za štempljanje uporabnikov. Zapisi, ki se štempljajo z mobilnim telefonom izven dovoljenih območij, so označeni kot prekršek. To zagotavlja točnost in skladnost pri beleženju delovnega časa.

Uporabniške pravice

Sistem omogoča administratorjem široke možnosti za dodeljevanje uporabniških pravic. Administratorji lahko prilagajajo dostop do različnih funkcionalnosti v sistemu in določijo, kdo lahko vidi, dodaja, ureja ali briše posamezne podatke in funkcije. To zagotavlja prilagodljivo in varno upravljanje z dostopom do informacij.

Cenik aplikacije 8k+EDČ

Prenos cenika* v PDF obliki

*Cenik je informativne narave in je prilagodljiv v dogovoru z naročnikom storitev.

Na Mesec

Na leto
10% popust!

44,00€

*DDV ni vključen v ceno
Število uporabnikov:
Cena: 15€
Oblačna aplikacija Evidenca delovnega časa 29,00€
Znesek: 44,00€
Scroll to Top
E-novice

Prijavi se na e-novice in ostani v stiku.

Kontakt

Splošni podatki

Tehnična podpora

podpora@123gostovanje.si

Tehnična pomoč za gostovanje in e-pošto

podpora@8000plus.si

Tehnična pomoč

Imate vprašanje?

Pišite nam