S poslovnim partnerjem Extra lux d.o.o. se predstavljam z novo poslovno rešitvijo pri nabavi pisarniškega materiala.
NE REGISTRIRAJTE SE SAMI !
Načeloma je postopek naslednji:
Dogovorimo cene za vse vaše pomemben izdelke, katerih cene se ne spreminja.
Naročila se zbirajo na mesečno dobavnico, na podlagi katere se enkrat mesečno izda račun.
Predlagan rok plačila je 30 dni.
Dostava pisarniškega in potrošnega materiala GRATIS (minimalno naročilo v vrednosti 15 €) vsaki dan na poljubne lokacije v Sloveniji.
Ko se dogovorimo za zalaganje vam kreiramo vaš cenik ter uporabniško ime in geslo.
V kolikor poslujete preko javnih razpisov vas pozivam, da me povabite k oddaji ponudbe.
Z veseljem pridem predstaviti naše produkte in odgovoriti na morebitna vprašanja.
Povezava na E katalog.
Biro Lux storitev, super pisarniški pomočnik, vam omogoča nemoteno delo, predvsem pa to, da lahko svoj dragoceni čas posvetite svoji dejavnosti, ne pa iskanju materiala, ponudnikov in vsega kar zmanjka. Nam prepustite skrb za pisarniški material, tonerje, toaletni program in reprezentanco in bo vedno vse na zalogi. Dovolite si, da sistem dela za vas in zraven tega prihranite čas in denar. Preverite sami!
Extra Lux B2B storitev, je klasična b2b trgovina z nekaj bombončki, ki vam omogočajo, lažje, zelo pregledno in enostavno naročanje želenih izdelkov. Optimiziran iskalnik pomaga, da poljubne izdelke hitro najdete, svoje izdelke s sklenjeno ceno imate med priljubljenimi, kar omogoča še hitrejše naročanje. Seveda imate pregled nad svojimi naročili, ki jih lahko ponovno naročate z ažuriranjem želenih izdelkov. Preverite sami!
Reference podjetij, ki nam zaupajo z nabavo in oskrbo pisarniškega materiala, ki ga potrebujejo za nemoteno poslovanje.
8000plus d.o.o., računalništvo, informatika in druge storitve 8000plus